290,00€
Col·lecció LINDA
El LINDA és la Princesa bonica de Sant Jordi… la nostra Princesa que no necessita de ningú q la salvi ja q Ella és forta i poderosa!!! …capaç de convertir al Drac més ferotge en l’ésser més bondadós… si, ho sé… he canviat una mica la Nostra Llegenda… però és q no cal q mori ningú, no??? …La nostra tradició més bonica explica q la Princesa cleodoLINDA va ser salvada de les garres d’un Drac Ferotge per un príncep, a JUDjoies, q com sabeu, som amants de les nostres tradicions…. i igual q amb les joies, tb ens agrada reinterpretar-les!!! La nostra LINDA (de CleodoLINDA) és una princesa…. LLIURE i FORTA!!!
Anell d’estructura en forma de FULLA que brota, i boca de 5 puntes que abracen les nostres precioses gemmes d’alta qualitat i talla brillant. Formant així una Rosa delicada però ferma! Per primer cop una JUDjoieta dissenyada amb 5 grapes. I és que en el LINDA hi hem volgut representar els 5 sentits que posem en crear cada JUDjoia.
metall
plata
mides
secció rodona de 3mm
gemma
granat, citrí, quars fummé, topazi i ametista, tots de 5mm i en talla brillant
Important
Tingues en compte que si no tenim en estoc la JUDjoia que vols, l’haurem de fer als nostres tallers, i en aquest cas, el termini de fabricació/entrega pot variar entre 1 i 4 setmanes.
Tens algun dubte o consulta?
Escriu-nos un WhatsApp o truca’ns al 646511526.
No saps quina talla d’anell és la teva?
Consulta les nostres recomanacions per escollir correctament la teva talla.
Vols assabentar-te de les últimes novetats abans que ningú?
©2023, JUDjoies. Tots els drets reservats.
Aquest web utilitza cookies per a millorar la navegació i aconseguir una millor experiència per a vosaltres.
Envia un WhatsApp